Hoe werkt een virtuele telefooncentrale ?

Een goede bereikbaarheid is essentieel voor een ondernemer. Of het nu gaat om een klant die hulp nodig heeft of een potentële zakenpartner die meer informatie zoekt. Een goede telefonische bereikbaarheid is een pre. De virtuele telefooncentrale kan u helpen om uw binnenkomende gesprekken door te schakelen en beheren. Lees meer over het belang van een goede bereikbaarheid en de werking van de virtuele telefooncentrale .

Waarom is telefonische bereikbaarheid belangrijk?

Vaak is het zo dat telefoonverkeer binnen 20 seconden tot 30 seconden moet worden beantwoord. Als de bereikbaarheid van een bedrijf slecht is zullen bellers afhaken en verliest u mogelijk potentiële klanten. Zonde, want dat kunt u gemakkelijk voorkomen door bijvoorbeeld gebruik te maken van de virtuele telefooncentrale van Axiatel.  

Hoe werkt de virtuele telefooncentrale?

De automatische doorschakeldienst biedt de mogelijkheid om inkomende gesprekken door te schakelen via een meerkeuzemenu. De virtuele telefooncentrale kan volledig gepersonaliseerd worden. Superhandig want zo bent u voortaan altijd en overal bereikbaar. U schrijft zich in en kiest een nummer kopen voor uw telefooncentrale. Na enkele minute is uw account actief. Vervolgens kunt u op uw online interface de service volledig naar wens aanpassen. U kunt bijvoorbeeld de openingstijden instellen, de keuze van de doorschakelingen, de welkomstboodschappen, voicemailberichten en ontvangst van voicemails per sms en mails. Het voordeel is dat u alles kunt regelen via uw online interface op http://www.axiatel.com/ . Zo bent u altijd en overall bereikbaar en heeft u geen receptioniste meer nodig. Kortom de virtuele telefooncentrale kan een ideale oplossing zijn om uwelf te verzekeren van een goede bereikbaarheid.

Wilt u meer weten? Bezoek dan http://www.axiatel.com/

 

Lees de rest van Hoe werkt een virtuele telefooncentrale ?

Dit bericht is geplaatst in Artikel Post. Bookmark de permalink.