Ervaring: de ‘klantvriendelijkheid’ van helpdesk Scarlet Belgie

Er is wat nieuws: je kunt voortaan ook chatten met de helpdesk van Scarlet Belgie. Fantastisch, direct maar eens proberen, want ik ga verhuizen binnenkort. Helaas, helaas werd ik niet zo vriendelijk te woord gestaan. Ik vraag me zelfs af of die ‘Jean’ mijn vragen wel gelezen heeft. Scarlet Belgie: doe er wat aan!

Ervaring Scarlet chat klantendienst helpdesk

De Scarlet Belgie klantendienst laat je via de chatfunctie dus aardig aan je lot over. Misschien een interessante bijkomende noot is dat ik voor deze chatsessie al 4 keer eerder had geprobeerd verbinding te krijgen met de helpdesk chatdienst van Scarlet Belgie, maar wat toen altijd zonder resultaat was. De helpdesk van Scarlet Belgie was toen steeds overbelast, want ik kon 20 minuten wachten op een medewerker om met me te chatten, maar zonder dat er ook maar iemand van de klantendienst mij te woord kwam staan. Die pogingen heb ik dan ook gestaakt. Gelukkig kreeg ik nu wel snel verbinding met de klantendienst van Scarlet, maar dan krijg je dit als antwoorden.

Overigens: tussen de antwoorden van Jean zat gemiddeld steeds 10 minuten. Vandaar ook mijn vraag tussendoor ‘Bent u daar nog?’.

De helpdesk van Scarlet Belgie heeft dus nog veel te verbeteren aan zijn online chatfunctie voor klanten. Hopelijk gebeurt dat ook snel!

Dit artikel delen:


Tags: , , , , , , , , , ,